מוסך מורשה רנו וניסאן - המכונן

מוסך מורשה רנו וניסאן - המכונן

יום שלישי, 18 במרץ 2014

מה זה אלטרנטור?


המאמר נכתב על ידי +אייקה צל ציון +מרכז שירות רנו וניסאן - מוסך המכונן

האלטרנאטור הינו גנרטור אשר מונע באמצעות מנוע המכונית - הוא מספק את צרכי החשמל של המכונית, מטעין את המצבר ומונע ממנו להתרוקן.

בכדי להשתמש באלטרנאטור יש ליישר את הזרם עם גשר דיודות. השוק מציע סוגי אלטרנאטורים שונים ומחירם מושפע מאיכותם ומהיצרן. האלטרנאטור הטוב והמתאים ביותר יהיה איכותי ולא יקר. במידה ותרכשו את האלטרנאטור במוסך היבואן יהיה עליכם לשלם אלפי שקלים, בשל הסיבה הזו כדאי לרכוש את האלטרנאטור מיצרן איכותי וטוב ולשפץ אותו, אלטרנטור מסוג זה יענה על כל הצרכים שלכם.

רגע אחד ! אני לא מבין - כמה עולה שיפוץ האלטרנאטור?


מחיר האלטרנאטור יושפע מהגודל של מערכת החשמל – מערכת גדולה תדרוש כמות גדולה יותר של חשמל מאשר מערכת חשמל קטנה. המחירים עשויים לנוע בין 500 שקלים למערכת קטנה ו-1200-1400 שקלים למערכת גדולה יותר. במידה ותשפצו את האלטרנאטור, יהיה מחירו בין 500- 1500 שקלים.
שיפוץ האלטרנאטור כולל פירוק והרכבה. עלות העבודה נעה בין 100-200 שקלים. במידה וצריך לפרק צירייה (ציר שתפקידו להעביר את תנועת הסיבוב מן ההתקן המכאני אשר מורכב במכונית אל הגלגל) או חלק אחר בכדי להחליף את האלטרנאטור, המחיר יעלה.
שיפוץ האלטרנאטור יהיה מלווה באחריות של חצי שנה והוא יחזיק מעמד למשך זמן רב.

למה כדאי לכם לפנות אל מוסך המכונן?


ניתן למצוא מגוון מוסכים במדינתנו אך לא כולם מספקים שירות איכותי ואמין, לכן יש לבצע בדיקה יסודית ולבחון מספר מוסכים. תוכלו לבצע את הבדיקה באמצעות האינטרנט או באמצעות קבלת המלצות מחברים ומכרים. במידה ותבחרו לפנות אל מוסך המכונן, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ומקצועיות.

מוסך רנו המכונן הינו מוסך וותיק (הוא קיים משנת 1971) והוא מעסיק צוות עובדים מקצועי ומיומן. הצוות המקצועי מבצע את התיקונים בצורה מדויקת ולפי הוראות היצרן. כמו כן, הוא משתמש בחלפים איכותיים אשר עומדים בדרישות היצרן.

מוסך המכונן מעניק ללקוחותיו שירות אישי וחם – הוא כולל מחלקה לטיפולים מהירים ומעניק אחריות של שנה לכל חלקי החילוף המקוריים שהוחלפו או הורכבו במכונית.

כמו כן, מציע הצוות שירות איסוף ממקום העבודה של הלקוח - כל זאת ללא תשלום.
אם אתם מעוניינים לקבל שירות או לשאול שאלות נוספות, תוכלו ליצור קשר באמצעות בטלפון שמספרו - 03.5627554‏. כמו כן, תוכלו פשוט להגיע אל המוסך, כתובתנו - ישראל ב"ק 24 ת"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה